דגים טריים לסושי: ארוחה ביתית מפנקת

מי לא אוהב סושי?

סושי מזמן כבר הפך לאחד המאכלים הכי פופולאריים בישראל. ניתן למצוא בכל עיר מגוון מסעדות סושי שמציעות סושי מסוגים שונים: עם דגים נאים כמובן, צמחוני, בשילוב גבינה, מטוגן, מצופה ואפילו עם חזה עוף. מיותר לציין שהסושי האמיתי והטעים ביותר – הוא כמובן עם דגים נאים/צרובים קלות. כאן נסקור את הדגים הטריים שהכי מתאימים להכנת סושי ביתי טעים שלא יבייש אף מסעדת סושי שאתם מכירים, ורבות בזכות מגוון דגים טריים שתוכלו למצוא אצלנו כאן באתר.

טונה

אולי הדג הטרי הכי מתאים לסושי. פילה טונה טרי משתלב בצורה מצוינת כמעט בכל רול שאפשר לחשוב עליו, מעניק לו את טעמו המיוחד וגם מוסיף צבע אדמדם מושלם. את הטונה נהוג לצרוך נא לחלוטין או צרוב קלות. השילוב האהוב עלינו: טונה, גזר, מלפפון ואבוקדו – עם מעטפת של טונה צרובה. חשוב לוודא את איכות פילה הטונה שאתם רוכשים – האיכות תשפיע מאוד על הטעם.

סלמון

אחד הדגים הטריים הכי פופולאריים בסושי, ניגירי או סאשימי. דג סלמון הינו דג אהוב במיוחד בישראל בפרט, ובכל העולם כולו בכלל. הוא משתלב בצורה יוצאת מן הכלל עם מגוון ירקות בתוך הרול, וגם עם גבינת שמנת או גבינה מותכת. אנחנו מאוד אוהבים סנדוויץ' סושי מטוגן של סלמון צרוב קלות, אבוקדו, בטטה וגבינה מותכת. בנוסף, רול פשוט של סלמון נא, אבוקדו ועירית יעשה בהחלט תמיד את העבודה (אולי גם עם מעטפת של סלמון טרי אם רוצים להתפנק עד הסוף).

דניס, קינג פיש, אינטיאס, בס

דגים טריים שבשרם נחשב לאיכותי ומתאים להכנת סושי ביתי. יחד עם זאת, אינם נחשבים לפופולאריים במיוחד בקרב צרכני הסושי בישראל (אולי מלבד האנתיאס).

קצת מאכלי ים

לעיתים ניתן להבחין ברולים המכילים בתוכם שרימפס, בשר סרטנים, צלופח ועוד.

לסיכום, המרכיב העיקרי של הסושי הוא הדג מן הסתם, ולכן כדאי מאוד להשקיע בדגים טריים ובאיכות מעולה, אל תתפשרו על זה! כמובן שגם יש צורך בידע ובמיומנות להכנת האורז לסושי ולמלאכת גילגול הרול, כמו גם למלאכת חיתוך הדגים הטריים. יחד עם זאת, כל אחד יכול להכין סושי ביתי. אז קדימה, הזמינו עוד היום ממגוון דגים טריים לסושי שאנחנו יודעים להציע (כולל מגוון מוצרים נלווים להכנת סושי שניתן למצוא באתר גם כן) – ותכינו סושי ביתי מושלם. בתיאבון!