קציצות דגים: תערובת הדגים המושלמת לקציצות

כשאתם בחופשה בחו"ל או מחוץ לבית זמן רב מאילוצי עבודה או לא משנה מה (אפילו אם אתם בריאליטי בטלוויזיה כדוגמת הישרדות) – מה שמחזיר אתכם לזיכרונות מהבית זה תבשיל קציצות הדגים של אמא, ומיד כשנזכרים בניחוחות ובטעמים הנפלאים של המנה הזו – מתרגשים ואפילו מזילים קצת ריר. אין כמו מנת קציצות דגים לסופ"ש עם החלה בצד לטבילת הרוטב. זו המנה שהכי מזכירה את הבית, ולא בכדי. כאן נסקור עבורכם כמה מנות קציצות דגים מושלמות שתוכלו להכין לבד בבית, וגם נמליץ לכם על תערובת מושלמת לקציצות דגים שאנחנו מוכרים כאן בחנות באתר!

הפופולאריות

אנחנו כמובן מדברים על קציצות דגים ברוטב עגבניות חריף, כזה שהכי כיף לנגב את הרוטב שלו עם החלה של שישי בערב. רמת החריפות נתונה לשיקולכם (יש כאלו המעדיפים דרגת חריפות "אש"). לפני הוספת קציצות הדגים לרוטב ניתן לטגן אותן מעט להתייצבות. בנוסף, רצוי תמיד כמובן לעשות שימוש בדגים טריים ולהוסיף מעט עשבי תיבול ותבלינים.

המטוגנות

לטחון את התערובת היטב ביחד עם עשבי תיבול ותבלינים, ליצור קציצות ולטגן בשמן כמו שניצלים. להגיש עם סלט ירקות ויש לכם ארוחת צהריים פשוט נהדרת.

האפויות

ניתן לאפות את קציצות הדגים גם בתנור, אך במקרה זה הקפידו לשמן היטב את הקציצות טרם האפייה, ולהיזהר שלא לאפות יתר על המידה על מנת שלא לייבש אותן בתנור.

התערובת שלנו

תערובת קציצות דגים מושלמת להכנה ביתית משני סוגי דגים לבנים: מוסר ים ובורי. שילוב טעמים נהדר משני דגים איכותיים. התערובת שלנו מגיעה כדגים קצוצים ידנית נטו (לא טחונים, וזאת על מנת לקבל חיבור נכון של החלבונים בתערובת וכן לשמירה על האווריריות של הקציצה), ואתם מתבלים ומוסיפים עשבי תיבול כראות עיניכם. הדגים טריים ואיכותיים, ואפילו תמצאו אצלנו תבליני דגים מיוחדים שמומלץ להוסיף לתערובת. אגב, בחנות האונליין שלנו תוכלו לבקש את מגוון הדגים השונים כקצוצים ולהכין מהם קציצות בעצמכם. תיהנו!