שאלות ותשובות

החלוקה מתבצעת בימי שני עד שישי כולל. אזורי החלוקה הם:

  • תל-אביב יפו
  • רמת גן
  • גבעתיים
  • חולון (כולל אזור)
  • בת ים
  • פ"ת
  • ראשון לציון
  • רחובות
  • יהוד-מונוסון
  • גני יהודה
  • סביון
  • רמת אפעל
  • קריית אונו
  • הוד השרון
  • רמת השרון
  • הרצליה
  • כפר שמריהו
  • מודיעין / שוהם – פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי
  • כפר סבא / רעננה – פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי.
  • קדימה, צורן, תל מונד, בני דרור, כפר הס, חרות, אבן יהודה, תל יצחק, בית יהושע – החלוקה היא בימי רביעי בלבד!
    בכדי לקבל הזמנה ליישובים אלו יש להזין הזמנה עד יום רביעי בשעה 7:00 בבוקר.


החלוקה תתבצע בימים שני עד שישי בין השעות 14:00-18:00. לא ניתן להגדיר מראש את השעה המדויקת לקבלת המוצר, ניתן לבקש בהערות בהזמנה ונעשה את מירב המאמצים לבוא לקראתך.

את ההזמנה ניתן לבצע עד השעה 10:00 כדי לקבל את הדגים עוד באותו היום. כל הזמנה שתתקבל לאחר שעה זו תגיע ביום שלמחרת. ניתן מראש לבצע הזמנה לתאריך מדויק על פי בחירתך.
בשל העומס בתקופה הקרובה משלוחים בימי שישי ניתן להזמין עד השעה 8:00 בלבד

במידה ואינך נמצא/ת באזורי החלוקה המוגדרים ניתן לבצע הזמנה ולא לשלם דרך האתר, להשאיר מס` טלפון ואנו ניצור קשר במטרה לבחון האם ישנה דרך לשלוח את ההזמנה במחיר משלוח שיוסכם מראש איתך או לחילופין להגיע אלינו לקחת את ההזמנה.

עלות המשלוח לאזורי החלוקה הינם 25 ₪. במשלוח שעולה על 300 ₪ המשלוח ללא עלות.
במידה ואינך נמצא/ת באזורי החלוקה עלות המשלוח תתואם מראש.

ראשית יש לדאוג ולהכניס את המוצר למקרר.
במידה ורוצים להשתמש במוצר עוד באותו היום או עד היום שלמחרת ניתן לשמור את המוצר במקרר הביתי. במידה ורוצים לשמור את המוצר ליותר מיום אחד יש להכניסו למקפיא. לקראת השימוש יש להוציא את המוצר יום לפני מהמקפיא ולהעבירו למקרר להפשרה איטית.

ניתן לקבל את השלוח לאן שתבחר/י, לבית לעבודה וכו`. המשלוח מגיע ארוז בקלקר עם קרח וניתן לשמור אותו עד 5 שעות מחוץ למקרר.

  • בהזמנת דגים ניתן לקחת דג שלם במשקל של כ 0.5 ק"ג לאדם למנה עיקרית או לחילופין כ – 0.2 ק"ג של פילה. למנה ראשונה מומלץ לקחת חצי כמות.
  • לדגים נאים מומלץ לקחת כ 70-80 גר` פילה נטו לאדם למנה ראשונה.
  • פירות ים יש לחשב לפי משקל של כ 0.5 ק"ג לאדם למנה עיקרית וחצי כמות למנה ראשונה.

ניתן לשלוח מייל לכתובת Info@sea2door.co.il  עם הסבר על הבעיה ומספר טלפון ואנו ניצור קשר עד שעה לאחר מכן לטיפול בבעיה. לכל בעיה שתהיה אנו אחראיים למוצרים שלנו לטריות ולטיפול במוצר.

ניתן ליצור קשר במשרד בטלפון 03-6829545 ואנו נבצע עבורכם את ההזמנה. שעות המענה להזמנות בטלפון הינו בין השעות 10:30-13:30.

בסעיף זה ניתן לכתוב את כל ההערות לאריזה ולמשלוח, לדומא: בהזמנה של 12 יח` פילה דניס לבקש כל 4 יח` בנפרד.