הדגים הטריים שילדים הכי אוהבים

חלק חשוב מאוד בתהליך שאתם עוברים עם הילדים שלכם בכל הקשור לתפריט התזונתי שלהם הוא כמובן שילוב הדגים במסגרתו. הדגים נחשבים למקור מצוין לחלבון, הם קלים לעיכול ובריאים ומזינים במיוחד. אז אילו דגים הם האהובים ביותר על ילדים? הנה הרשימה + מספר מתכונים אפשריים לכל דג.

סלמון

טוב נו, אולי הדג האהוב ביותר על ילדים, והוא יכול להגיע במגוון צורות הכנה. הדרך הפשוטה ביותר להגיש דג סלמון לילדים היא כמובן לאפות אותו בתנור עם מעט תבלינים או רוטב אסיאתי מתקתק. בנוסף, תוכלו לצפות אותו בפירורי לחם, לטגן אותו ולהגיש עם פסטו למשל. מומלץ לשלב לצד דג הסלמון גם מגוון ירקות ואז יש לכם ארוחה מזינה במיוחד עבור הילדים (ניתן להגיש גם לצד פירה תפוחי אדמה). אופציות נוספות הן להגיש את הסלמון האפוי או המטוגן ביחד עם נודלס או פסטה מתאימה, או כשיפוד (ילדים אוהבים מאוד את דרך ההגשה הזו).

דג אמנון (מושט)

דג אמנון מאוד מתאים להכנה כשניצל דג עבור הילדים. הוא גד זמין ויחסית לא יקר, והילדים שלכם ישמחו לקבל אותו כשניצל לצד תפוחי אדמה למשל. בנוסף, תוכלו להכין איתו תבשיל פילה אמנון ברוטב אדום (ולא חריף) שילדים גם יכולים להתחבר אליו.

דג הנסיכה

דג נוסף שניתן להכין ממנו תבשילים וגם להגיש אותו כמטוגן בצורת שניצל. ילדים מאוד מתחברים אליו ואוהבים אותו לארוחת הצהריים. בנוסף, ניתן להכין ממנו גם קציצות מטוגנות כמובן.

מוסר ים ובורי

שילוב מושלם של שני דגים בקציצות. אנחנו בעצמנו משלבים ביניהם ומציעים לכם להזמין קציצות דגים מוכנות לצלייה דרך האתר.

כמובן שמדובר בילדים ולכן בכל מנת דג יש לבדוק הימצאות של עצמות ולהרחיקן. אל תפחדו להציע כל מנת דג, גם אם אתם חושבים שהם לא יאהבו אותה, לילדים שלכם. אתם תופתעו כמה ילדים מתחברים לדגים! בהצלחה ובתיאבון, צוות Sea2Door.