סלמון כבוש: מעדן מפילה סלמון טרי

הוא נחשב למעדן במגוון רחב של ארוחות בוקר ביחד עם גבינות שונות, רבים אוהבים להתענג עליו בארוחת הערב ושמו השני הוא גרבלקס. אנחנו כמובן מדברים על סלמון כבוש – פרוסות של פילה סלמון טרי ואיכותי שנכבש עם מלח ולעיתים גם עם לימון. את הסלמון הכבוש כיף לאכול עם גבינת שמנת לצד בייגל טעים, ולהכין מעין סנדוויצ'ון לפנתיאון.

באיזה סלמון להשתמש?

אך ורק פילה סלמון טרי ואיכותי. לא רצוי להשתמש כלל בפילה סלמון קפוא. ההבדלים בטעם מהותיים מאוד. אתם יכולים לרכוש אצלנו את פילה הסלמון ולהיות בטוחים בטריות ובאיכות שלו. הסלמון שלנו מגיע מנורבגיה הרחוקה ונחשב בעיני רבים כ"סלמון הטעים ביותר" שאכלו. תנסו גם אתם (:

איך מכינים סלמון כבוש?

ישנן דרכי הכנה מגוונות להכנת סלמון כבוש, ואנחנו נביא לכם כאן דרך אחת פופולארית. לוקחים נתח פילה סלמון, מורחים עליו מכל הכיוונים תערובת של מלח גס, סוכר, פלפל שחור גרוס, זרעי כוסברה ושמיר קצוץ. עוטפים בניילון נצמד ומניחים במקרר למשך כיומיים (תוך כדי שמניחים על הדג משקולת כדי ליצור לחץ). מנקים את מצרכי המשרה מהדג, פורסים את הסלמון ונהנים.

אז במקום לקנות סלמון כבוש במעדניות או ברשתות שיווק המזון – תכינו בעצמכם! זה קל, זה הכי טרי שיש ואתם מכינים בדיוק איך שאתם אוהבים. תיהנו!