טונה בשימורים: מצאנו את הטונה הכי איכותית שיש

שימורי טונה ניתן למצוא בכל בית, היא משמשת אותנו לארוחות ערב לילדים ולכל המשפחה, כתוספת לסלט, כתוספת על הפיצה ועוד. אבל בשנים האחרונות התגברה הטענה שטונה בקופסת שימורים פחות בריאה ואף מסכנת את הבריאות, כמו כל קופסאות השימורים. לכן, אנחנו רואים יותר ויותר יצרנים שעוברים מקופסאות שימורים לצנצנות זכוכית, קופסאות קרטון ואריזות שאף ניתנות למיחזור כמחשבה על סביבה ירוקה.

מה יש בשימורי טונה?

אז אתם בוודאי מכירים שניתן לרכוש שימורי טונה במים או בשמן. הטונה הפופולארית ביותר היא טונה בשמן סויה, אך בשנים האחרונות ניתן להבחין גם בטונה בשמן קנולה, ולאחרונה אף טונה בשמן זית שצוברת יותר ויותר תאוצה. במידה ובחרתם בשימורי טונה במים – כמובן שתוכלו להוסיף לה לבד בבית מלח לפי הטעם וגם מיץ לימון, יוצא לא פחות טעים. לשימורי טונה בשמן כמובן שמוסיפים גם מלח, ולכן חשוב להסתכל על כמות הנתרן בטבלת הערכים התזונתיים מאחורה. שימורי טונה מכילים כמות נאותה של חלבון כמובן. בנוסף, אין להגזים בצריכת טונה בשימורים בשל תכולת כספית גבוהה יחסית.

את שימורי הטונה האלה אתם חייבים לטעום

אנחנו מציעים לכם לרכישה באתר שימורי טונה בצנצנת זכוכית, טונה לבנה בשמן זית שאינה מפוררת, ממש נתחים שלמים שכיף לאכול. אחרי שתטעמו את הטונה הזו – אנחנו בטוחים שלא תחזרו לרכוש טונה בקופסאות שימורים: היא טעימה יותר וגם בריאה יותר. נמכר בצנצנת זכוכית במשקל 220 גרם מתוצרת ספרד. כל הפרטים לרכישה כאן: טונה לבנה בשמן זית.

אנחנו מציעים לכם לערבב את הטונה שלנו עם תירס, מלפפון חמוץ וביצה קשה. אחלה ארוחת ערב לכל המשפחה (: בנוסף, תוכלו להכין גם סלט ניסואז מושלם – לא כדאי לפספס.