למה לא כדאי לכם להתפשר על דגים שאינם טריים?

כמעט כמו בכל דבר, תמיד עדיף לצרוך את "הטרי ביותר". טריות היא מילה כמעט נרדפת לאיכות הגבוהה ביותר. יחד עם זאת, ישנם מוצרים מוקפאים שהם באיכות גבוהה, וזאת במידה והוקפאו היישר לאחר שנקטפו או במקרה שלנו – ישר אחרי הדיג ובלי תוספות כלשהן.

כאשר אתם רוכשים דגים, הטריות היא הפרמטר החשוב ביותר שישפיע רבות על הטעם הסופי של המנה, וגם על הערכים התזונתיים שאתם מקבלים למעשה מהדג. דגים עם בריאים, מזינים, בעלי ערך תזונתי גבוה ומומלצים מאוד לשילוב בתפריט התזונה, גם של ילדים.

אז ניתן להסכים שדגים היישר מהים הם באיכות הגבוהה ביותר, וכמובן גם שעדיף לצרוך אותם סמוך לשעת הדיג. לאחר הדיג יש לשמור את הדגים בטמפרטורה נמוכה. שימו לב שהדגים מפתחים חיידקים מהר יחסית ולכן שמירה על טמפרטורה נכונה היא הכרחית גם מהבחינה הזו. יחד עם זאת, אם תקפיאו את הדגים הטריים בבית – אין בזה כל רע וזה בסדר גמור.

לסיכום, איך תדעו שהדגים שאתם רוכשים באמת באמת טריים? העור צריך להיות מבריק ורענן, עיני הדג מבריקות ובוהקות (לא עכורות), בשר הדג צריך להיות קפיצי בעת שנוגעים בו וכמובן שאין "ריח של דגים" (ריח הוא סימן לא טוב ומעיד שהדג אינו טרי). מוזמנים לרכוש דגים טריים כאן מהאתר שלנו!