מה תוכלו להכין עם פירות הים שלנו?

אתם אחרי שבוע קשה בעבודה ובא לכם להתפנק עם ארוחת פירות ים טובה וטעימה. נשמע לכם מוכר? אז כמובן שאתם יכולים להזמין מאחת המסעדות שמציעות מגוון מאכלי ים שונים – אבל אין כמו להכין מנת פירות ים טעימה לבד בבית, ולהתענג עליה עם כוס של יין לבן משובח. אז אילו פירות ים טריים תמצאו אצלנו לרכישה אונליין באתר ומה תוכלו להכין איתם בדיוק? כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

איכות זו לא מילה גסה

אם עדיין לא התנסיתם בשירות המשלוחים שלנו עד הבית – אז בהחלט הגיע הזמן. ה- Kit שלנו מגיע אליכם עם שליח עד הבית (בהתאם לאיזורי וימי החלוקה המפורטים באתר), ואנחנו שמים דגש רב על משלוח בטמפרטורה המתאימה. אם כבר הזמנתם מאיתנו בעבר – בטח שמתם לב שאנחנו מקפידים מאוד על טריות ואיכות הדגים ופירות הים. אנחנו מאמינים שאם חומר הגלם טרי ואיכותי – המנה תהיה הרבה יותר טעימה, וזהו אחד הקריטריונים הכי חשובים שתמיד לנגד עינינו. אז אילו פירות ים טריים תמצאו אצלנו?


מגוון מתכונים שאתם חייבים לנסות

במיוחד בשבילכם, אספנו כמה מתכונים עם פירות ים טריים שכדאי לכם לנסות. אנחנו בטוחים שתאמצו לפחות חלק מהם. אז למה אתם מחכים? הקליקו למתכונים וקדימה למטבח >>>

 

אהבתם? נשמח שתשתפו עם החברים! בנוסף, אתם מוזמנים להוריד בחינם את האפליקציה שלנו כדי שתוכלו לבצע את ההזמנות משם בצורה נוחה ומהירה (: